putteiparken

Skrivet: 2010-08-02 Klockan: 13:43:07

Då var putteiparken över för i år. 
Onsdag och torsdag orkade vi inte gå dit så då blev det inget.
Fredagen var sjukt kul. Var bara där inne en stund för att kolla på hoffmeistro i regnet.
Ganska onödigt att betala in sig och att bli genomblöt för en timma kanske(!)
..men vad gör det om hundra år^^
Sen sprang vi mellan två fester resten av kvällen typ. Lätt bästa kvällen!

Sen var det då lördagen. 
Hade nog lite för höga förväntningar på hela den kvällen överhuvudtaget.
Den hade absolut sina bra stunder, men blev ganska konstig på många sätt.
Vi gjorde iallafall grymma strawberry daquiries, jag och pernilla!

..och jag måste väl erkänna, att det är ganska roligt med festival ändå.














haha, undrar vad som diskuteras här..?




Nu ska jag ta och städa lite efter helgens bravader. Hur jag nu ska orka det..? Är så trött idag.
Nu är det förövrigt skärpning med träning och grejer. Måste komma igång lite igen.
Man mår ju så mycket bättre av det och blir framförallt piggare.
Maria; nu tar vi våran braiga runda minst två gånger denna vecka tycker jag!!

Sist men inte minst, grattis till krilla som fyller år idag


Maria

Nu MÅSTE vi ta oss i kragen å gå oftare!

Kraam!

2010-08-04 @ 17:26:06



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: