10 augusti

Skrivet: 2010-08-10 Klockan: 23:23:04

Har precis kommit hem. Jag och maria har varit och kollat på min hunk som har spelat fotbollsmatch.
Tack för sällskapet och pratstunden ♥ ..så mysigt så.
Blev lite kyligt på kvällen faktiskt. Vill inte att dom varma sommarkvällarna ska vara över redan.

I helgen åkte vi till stugan igen. Vårt andra hem nu för tiden skulle man kunna tro.
Det blir mörkt där ute om nätterna. Jag som är jättemörkrädd kände mig för ovanlighetens skull ganska lugn.
Micke däremot, han var visst varit lite smårädd minsann, kom det fram morgonen efter, när han plockade fram kniven som han hade gömt vid sängen innnan vi gick och la oss^^
Det var ju en jäkla tur att inte jag visste att han var rädd. Då hade vi antagligen fått åka hem.
Det var väl det han visste med.

Igår på förmiddan fick vi väldigt trevligt besök av lillebror. Han var här och myste en stund.
Sen åkte jag till angeline och lilla noah för fika och lite snicksnack ♥ ..goa unge, sitter och tittar på tecknad film och gapskrattar när han är så liten. Helt underbart ju.

Nu ska vi snart sova. Imorgon ska vi upp tidigt. Vi ska ta med lillebror och åka till eskilsuna zoo.







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: