fullspäckad dag

Skrivet: 2010-07-02 Klockan: 23:59:16

Idag har det varit fullt upp. Jag älskar såna dagar, när man har saker att göra hela tiden.
Vi har städat min lägenhet som ska säljas. Eller min underbara mormor städade och vi bar ut lite saker.
Tack världens bästa mormor!
Sen hämtade vi lillebror på dagis, och tog med honom ut till mamma och hälsade på.
Alltid lika mysigt att åka dit! Så fick vi säga hejdå till systeryster som åker till turkiet imorgon.
En snabbis förbi Mickes föräldrar, sen åkte vi hem och han klippte raggarfrisyr, som han säger.
 Det blev så fint så. Men han klär ju i allt min älskling ;)

Det här med att skriva blogg var ju förresten inte så lätt som jag trodde. Sofie, jag behöver hjälp!
Vi får ta en lektion nån dag tror jag, haha.

Då taggar vi för party imorgon.




M

Jag är super-pumped :)

2010-07-03 @ 00:14:11



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: