drömmer mej bort..

Skrivet: 2010-07-11 Klockan: 23:28:46

 ..till thailand, där vi kommer befinna oss om fyra månader. Långt kvar men som tiden flyger fram så är vi snart där.
Även fast vi typ har tropisk värme hemma nu längtar jag sjukt mycket tills jag får vara i detta underbara land igen. Med mitt hjärta den här gången. Det är bäst av allt.




ska även till bangkok denna gång, fy fasen va kul det ska bli.

Får sluta drömma mig bort dit ett tag nu,
 har ju faktiskt mycket kvar av denna härliga sommar att se fram emot först,
stockholm, kolmården, sol&bad, grillkvällar, sommarpartyn, putteiparken, massa mys
och förhoppningsvis ännu fler roliga äventyr med världens bästa älskling, vänner och familj. 
- och massor med jordgubbar. aahm!

Förövrigt har det varit en lugn helg. Väldigt lugn. Har nästan inte gjort något alls.
Idag tog vi en promenad i värmen, sen gick vi ner till stranden där micke tog ett dopp.
Badkruka som jag är så badar jag inte i sverige.
Sen kom mickes bror och hans tjej hit med sin söta lilla valp. Så då blev det pizza o mys.


söta milla. hon är som en liten nallebjörn. 

Älsklingen har åkt till jobbet. Sista natten nu sen är han ledig i fyra dagar. yeey. 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: