wildflowerbykenza

Skrivet: 2010-07-06 Klockan: 23:19:53

Idag har jag sålt min lägenhet, äntligen! Skrev papper och lämnade nycklarna förut idag.
Så skönt att vara av med den och inte behöva tänka på den mer. Det bästa av allt är ju att jag bor ihop med världens bästa på riktigt från och med nu

Förövrigt har det inte hänt så mycket idag. Har mest tvättat och grejat.
Var förbi maria en snabbis och låna hennes skrivare. Träffar henne på torsdag igen, då ska vi fika. Mys. 

Fick hem dom här fina kenzaskorna idag som jag beställde förra veckan från skotrend.se
(för att slippa åka ända till storfors och hämta dom, hade jag beställt dom till mickes adress.
Så han fick gå in på preem och hämta ett stort rosa paket i sitt namn. haha)

"Nighty night" by Kenza 

älskar verkligen dom höga, så jäkla snygga!


"Late night" by Kenza Svarta


Köpte även ett par på bergkvist i lördags, också ett par höga.
Så nu har jag tre av hennes skor. Dom är ju så himla fina. Jag vill ha alla!



Mamma

Det är väl inge jobbigt att åka till Storfors & hämta grejer, men det var ju lite kul att Micke fick hämta ett rosa paket på Preem :):):) Puss på er

2010-07-08 @ 13:54:37



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: