23 oktober

Skrivet: 2010-10-23 Klockan: 01:35:10
Bra dag igår. Lugn&skön förmiddag hemma. Tar på krafterna att köra hem från stockholm mitt i natten.
Fridhem nästa, för att hålla mamma lite sällskap där ute i skogen. Mysigt - tills det är dags att åka hem och 
hela min värld stannar upp för några minuter. Ska ta på mig vanten och ser att min förlovningsring är borta :O 
...vi vände utochin på soffan. Letade ute. Letade inne. Letade i bilen. Ingen ring.
Blir bara mer säker på att nisse är den skyldiga, retar därför upp mig i stundens hetta och kan bara tänka;
jävla nisse, du kan ju förfan inte ta min ring, nu går du för långt! haha. (nisse är ett spöke, han bor tydligen där.)
Hittar den tillslut i papperskorgen, av alla ställen. Vilken lycka! Nära till tårar minuterna innan där.
Restaurangbesök därefter, min fina älskling bjöd på mat innan han skulle iväg till jobbet och på kvällen kom
pernilla hit och höll mig sällskap - idolmys och tjejsnack ♥ mycket bra start på helgen.

                             

Första snön föll igår - pyttelite, tycker knappt att det räknas. Så väldigt mysigt är det inte heller. Ingen snö än tack.
Ska försöka ta tag i den här dagen nu, fytusan vad trött och slö jag är... ljusparty imorgon, jag måste baka.

Mamma

Det där med ringen var ett riktigt drama som jag inte vill uppleva igen, limma fast den, snälla, love you

2010-10-23 @ 22:25:04



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: