cause you're amazing

Skrivet: 2010-10-04 Klockan: 17:12:04

Vilken helg det det blev. Hur bra som helst, 
tack vare alla underbara människor som finns runt omkring mig ♥
Fredag - storstädade och gjorde lite fint hemma, och handlade alla ingredienser till smörgåstårtan
som mamma gjorde till söndagen, som förövrigt var så jäkla god!
På kvällen åt vi kräftor med pappa, annelie och elias. Mysig kväll.
Lördag - satt nog inte ner en sekund tror jag, vet inte riktigt varför men stressade runt
som en tok hela dagen, jag har en förmåga att göra det ibland.
På kvällen var det partytime!
- tusentack till alla som kom och gjorde min 25årsfest fantastiskt lyckad och rolig -
Tog hårt på endel, som fick ta sig en liten tupplur under kvällen, hehe.
Gårdagen - att dricka som om det inte finns någon morgondag
kvällen innan man ska ha födelsedagskalas är ingen bra ide. 
Hursomhelst var det ett mysigt kalas med familj&släkt, och jag fick,
som jag önskat mig, en cykel i present. Yeeeah! Så nu jäklar ska här cyklas.
Är så trött efter helgen så idag har jag inte gjort ett endaste dugg, med all rätt tycker jag ;)



 


Angeline&Mathias, ni hann ju inte ens bli med på ett kort förtusan, och ni saknades när ni hade åkt!
Vi får göra om det snart igen helt enkelt.


Maria

Kommer ju inte ihåg så mycket av kvällen ,men vem var det som behövde ta sig en tupplur!? ;) Haha!!

Det var skitkul!



Puss&Kram!

2010-10-04 @ 20:40:08
Johanna

hahaha, jaa vem var det tro?! :) ..a det var verkligen skitkul! <3

2010-10-04 @ 21:13:35
Pernilla

Jag vill ha en repris..Snart!! Bästa kvällen på länge :)

2010-10-05 @ 18:34:56



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: