make a stand.

Skrivet: 2010-09-16 Klockan: 18:00:32

          
Mysmorgon med världens bästa startade denna dagen med.
Sen mot stan för att möta upp pernilla för lunch på 'som hemma', möte och ett besök på biblioteket. Virrpannorna fick mycket gjort idag^^.
Nu ska det ritas,mejlas,fixas&trixas en stund. Sen ska jag mysa ner mig i soffan och fördriva tiden framför
tv'n tills micke kommer hem från jobbet.
Har varit en bra dag idag, förutom att förkyldningen inte vill släppa.

Förövrigt så kände jag nu att jag saknar mitt långa hår. Varför klippte jag av det..(?!)
Nog för att det växer fort men det kommer ju ta en evighet att få det lika långt igen.


 

Maria

Hej Gumman!

Du är ju så fin i ditt korta hår! Vi får höras av å ta den där fikastunden nån dag;)

Puss på dig!!

2010-09-17 @ 22:17:10



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: