new week.

Skrivet: 2010-09-13 Klockan: 12:24:58
Sjuk igen givetvis. Förskyld och febrig. Bara för att jag och angeline bestämde oss för att börja träna nu i veckan..
Men jag har till imorgon på mig, då ska vi köra indoorwalking. Frisk eller ej, jag ska dit!

Lördagen - världens bästa lillebror var här nästan hela dagen. En tur upp till öfalla för att kolla på endurotävling. Elias vill ju heja på pappa såklart.
På kvällen åkte jag och älsklingen ut till fridhem för myskväll med mami.

Gårdagen - ikea var det tänkt, men vi vaknade alldeles för sent och mådde inte på topp så vi struntade i det.
Soffmys blev istället.
Senare följde vi med mamma till robban&madde och hälsade på, och nova fick träffa sin mamma och syster.
Det tyckte hon var kul.
Snabbvisit hos mickes syster efter det, innan sjuklingarna åkte hem till soffan igen.


pappa längst bort, med röd&vit tröja.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: