17 september

Skrivet: 2010-09-17 Klockan: 23:00:54

Tog världens längsta sovmorgon imorse, tänkte att jag skulle sova bort förkyldningen. Det gick inte.
Dock är det lite bättre såhär på kvällskvisten, men så otroligt tung i huvudet. 
Men vad fasen, det är inget att gnälla över. Det finns värre saker här i världen. Man får passa på att njuta av att ha en anledning att bara få ligga på soffan.
Förutom ett snabbt ärende på banken har jag bara varit hemma, ätit god mat och tagit det lugnt. Haft en myspys dag med älsklingen helt enkelt. Även fast han iof mest har myst med sin gitarr men.. hehe..
Nu är han på jobbet, så jag har fredagsmys med mig själv. Inte specellt mysigt alls faktiskt.

Åh, hittade massa bilder på elias när han var liten bäbis. Haha, hur söt?!!

 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: