senaste dagarna som gått.

Skrivet: 2010-09-09 Klockan: 23:48:39

Tisdagen blev en slappardag, var bara hemma och gjorde ingenting.

I onsdags åkte jag och micke till marieberg. Shoppade jacka&underkläder på H&M, en tröja på ginatricot, mysbyxor osv. Vi köpte lite böcker. Micke fått mig att börja läsa en av dom, Alkemisten. Det är bra för jag läser aldrig böcker, men jag vill verkligen.

Idag sov jag alldeles för länge. Inte ok. Dock blev natten ganska sömnlös eftersom grannarna bestämde sig för att ha fest klockan halv ett. Klockan fyra blev det tyst, när vi var partypoopers och ringde polisen. HAH!
Dagen har iallafall varit helmysig. Eftermiddagen spenderade vi hos angeline, mattias och lilla noah.
Där bjöds det, som vanligt, på hembakat fika. Angeline är duktig hon. Jag ska också bli så duktig!
På hemvägen hämtade vi vårat paket från H&M, det största paket jag någonsin fått därifrån.
Sen tog vi en liten kvällstur till maria&jimmy som precis flyttat till degerfors. Dom har köpt ett hus där. 
Superfint och mysigt var det!

Nu ska jag snart sova. Imorgon ska jag färga håret och storstäda.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: