idag och igår.

Skrivet: 2010-09-27 Klockan: 23:43:07
Segstartad dag idag, som vanligt nu för tiden. Trött som tusan på morgonen. Jag vill, och brukar, inte vara det.
Pernilla och jag har varit i degerfors och fixat en sak idag, känns som att vi är på g nu!
När jag ändå var i krokarna åkte jag till maria, och vi en promenad i det fina vädret. 
Därefter mötte jag upp angeline på gymmet och körde bodypump. Var lat där idag kände jag, tog inte alls i så mycket som jag kunde ha gjort. Får bli skärpning nästa gång.
Jag har avfärgat håret en gång till idag. Har gått nästan tre veckor sen sist. Just nu ser jag ut som en morot. Hehe. Ska lägga i en brun toning imorgon.

Gårdagen ägnade jag mest åt att tvätta, och städa litegrann.
På eftermiddagen kom lillebror hit. Vi lekte och byggde lego. Så fick han hjälpa mig i tvättstugan, det var dock
inte så populärt. När micke kom hem från jobbet tog vi en promenad till bråten och lämnade elias till pappa.
Vi fortsatte promenaden, gick förbi mickes försäldrar, sen hemåt. Blev en riktig långpromenad där. 


världens sötaste lillebror ♥





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: