remember the moments

Skrivet: 2011-04-22 Klockan: 11:55:29
Här uppdateras det inte så flitigt minsann. Har helt enkelt fullt upp med att ta vara på vårvädret, fixa i lägenheten och umgås med vänner och min underbara, fantastiska pojkvän. Life is good.
Väntar på att solstrålarna ska titta fram bakom huset och lysa på terassen, så att jag kan slå mig ner i solstolen.
M

Fästman är väl en mer korrekt beskrivning kan jag känna, pojkvän var jag vid 25 års ålder. Känner mig dock som en spoling då och då. Annars ett mycket trevligt blogginlägg med sedvanliga stavfel här och där men i övrigt ett bra flyt i texten. Som vanligt. Du är en duktig skribent. Flitig som en myra och en alldeles fantastisk människa och fästmö :) Älskar dig!

2011-04-23 @ 08:12:39



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: