18 april

Skrivet: 2011-04-18 Klockan: 19:44:59
Äntligen mig själv igen efter förra veckans nattjobb. Det tog förtusan knäcken på mig. Men nu, en vecka ledigt.
Vilket fantastiskt underbart väder vi har idag. Vilket jag minsann har tagit vara på. Förmiddagsfika och en runda på stan med maria. Trevligt besök och en kaffetår på terassen. Där stekte vi sen vidare hela dagen. Kan fortfarande, såhär kvart i åtta på kvällen, vistas där ute med bara ben utan att frysa det minsta. Lovelii.
Snart kommer min karl hem från träningen. Då ska vi grilla. Premiärgrillning för i år. Åh. Älskade sol och värme. 
Tills dess ska jag nog baka. Kladdkaka med plopp och lite bär till tycker jag låter som en alldeles utmärkt efterrätt. 

pernilla

ååå, grillning, kladdkaka och stek på terassen, det där lät helt underbart du :)

2011-04-19 @ 11:59:25
URL: http://pernillllas.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: