28 februari

Skrivet: 2011-02-28 Klockan: 23:42:50
Ett besök hos frisören, god mat och massa mys med min fina älskling ♥ har haft en mycket bra dag.
Se där ja. Jag har blivit blond också. Så hade jag inte riktigt tänkt att det skulle bli. Dock verkar det inte finnas något annat sätt att få håret ljusare utan att det blir rött. Att gå från svart till ljust görs visst inte i en handvändning heller. 
Får vara blondin ett tag. Med lite oranga och gula inslag då. Yeah. Några omgångar slingor till, en ljusljusbrun toning på det, sen är jag kanske nöjd. Vem vet.

 

M

brun,svart,blond eller röd spelar ingen roll. en skönhet klär allt och det har du bevisat:) du är så fin så. det borde finnas böcker till din ära. Puss

2011-03-01 @ 03:27:51



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: