kesellavanilj

Skrivet: 2011-01-04 Klockan: 23:18:12

Fasen, håller på att bli sjuk. Har därför spenderat dagen i soffan, och sovit bort nästan hela. Känns bättre nu dock.
Vad har annars hänt sen senast..? Vi har varit på 1årskalas hos lilla noah. Vad tiden går fort. Känns som det var igår jag gick och väntade på att få det där mms'et på ett nyfött litet underverk.
Lite duktig har jag varit, tvättat och städat. Vi har haft en vild och galen elias på besök. Jag har fikat med pernilla.
Nu kom min älskling hem. Vi ska äta banan och jordgubbar med choklad och kesellavanilj. Fytusan vad gott.

AnnaPanna

Krya på sig och se till att herrn i huset tar och pysslar om dig lite, så du inte blir dundersjuk!



Kram.

2011-01-05 @ 23:40:49



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: