every passing minute is a chance to turn it all around.

Skrivet: 2011-06-22 Klockan: 21:45:14

Ingen vidare aktivitet här på ett tag. Med order från min kära man ska detta genast ändras på. 
Den senaste veckan har nog varit den tuffaste i mitt liv. Den har rent ut sagt varit ett helvete.
Oro och tankar som gjort att jag knappt fungerar som människa längre. 
Tack och lov slutade det ändå väl. Dock har det satt sina spår och tankarna vill inte försvinna så lätt.
Jag antar att det går över. Jag antar att tiden gör sitt.
Jag tror, hoppas och ber till gud att det är så - och givetvis att allt fortsätter bli bättre och ljusare nu.

Micke har varit på jobbet sen 06.00 imorse och kommer hem om en stund här. Lång dag. 
Jag har som tur är haft en liten solstråle här idag som har hjälpt mig att släppa verkligheten och konstiga
tankar för en stund. Älskade unge. Utan att ens veta om det så sprider du sån välbehövlig glädje ♥

M

trippelyeah

2011-06-23 @ 15:51:00



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: