varning för tråkigt inlägg.

Skrivet: 2011-03-21 Klockan: 16:43:35
Vilken tråkig meningslös dag jag har. Sitter vid datorn, småäter, tittar på tv'n - som har typ fyra kanaler att välja på.
Jag är lat och orkeslös. Samtidigt som jag är rastlös. Jag har ingen inspiration. Jag har tappat det liksom. 
Behöver nått jäkligt roligt projekt att fylla mina dagar med! Nån som vill slå sig ihop och komma på nått storslaget?
Försökte ta en powernap med tanken att sova bort dagen. Inte ens det orkade jag med.
Åh. Jag vill shoppa kläder. Jag vill shoppa inredning. Jag vill utomlands. Jag vill bo i ett hus på landet. Nu. På dirren.

marlén

Tack så jätte mycket! Jag får inte nog av att bara ligga och titta på honom <3 kramis

2011-03-21 @ 19:39:59
URL: http://anithamarlenlinnea.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: