första augusti tvåtusentolv

Skrivet: 2012-08-01 Klockan: 06:46:00
Så äntligen är augusti här. Månaden som vi väntat så länge på. Åh vad vi väntar och längtar nu. Mindre än tre veckor kvar. Vi får se om han har lust att titta ut när han ska eller om det ska hinna bli september... Vi är iallafall många som längtar efter dig nu lilla hjärtat.
Igår var vi hos barnmorskan igen. Det går faktiskt fort mellan gångerna och det är ju bra. Allt såg bra ut och han ligger fortfarande nedåt, lilla grodan.
 
 
 
Fina lilla pippitröjan var bland det allra första vi köpte. Kan nog bli en sån i varje storlek :)
 
 
Efter barnmorskan åkte vi till Örebro och handlade det allra sista som behövdes, så nu är vi nog redo tror jag. Nu tänker iallafall inte jag gå i en enda affär till på ett tag. Vi blev kvar i Örebro till kvällen då vi åkte till Matte och Lina, där vi blev bjudna på mat bland annat.
Där väntas det också, ändå lite mer än här då det beräknade datumet redan passerat. Vi vill ju att lilla kusinvitamin ska komma ut nu.
 
 
Cirka halv fyra vaknade jag idag, och kunde inte somna om. Det var bara att ge upp, ta en dusch och äta frukost. Kommer nog vara gaaanska trött sen. Nu ska jag göra kaffe och väcka min älskling. Idag ska vi åka till Tidaholm och hälsa på familjen Spak. Ska bli trevligt.
 
 
Faster Anna

Ja, faster längtar efter båda sina guldklimpar! Det är ett som är säkert i alla fall. :) Kram.

2012-08-01 @ 17:46:17



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: