fjärde juli tvåtusentolv

Skrivet: 2012-07-04 Klockan: 21:08:33
Två jobbdagar kvar nu. Två dagar bara. En och en halv till och med. Det är ju ingenting! Men ju närmare ledigheten man kommer desto jobbigare är det att ta sig iväg på något vis. Konstigt hur man verkligen ställer in sig så på ledighet.
Idag åt vi lunch på strandkanten, jag och bästa arbetskamraterna. Som lite avslut inför semestern. Himla trevligt ställe det där.
 
 
Igår var vi hos barnmorskan på kontroll igen och allt såg jättebra ut. Magen växer som den ska efter kurvan och känslan
efter varje gång man har fått lyssna på dom där vackra hjärtslagen är fantastisk.
Efter besöket hos barnmorskan fick jag snoosa bebis. Behöver jag säga att längtan efter våran egen lilla plutt är nästan olidlig nu?
Mamma och jag hälsade på min nya lilla kusin Tilde. Sååå söt! Hon har redan hunnit bli två månader gammal. Vad tiden går.
 
 
 
Lånade en bild på sötnosen av dig Emma, hoppas det gick bra : )
 
 
Emma

Det går bra :)! Snart är eran lilla här också, så mysigt :).

2012-07-05 @ 18:35:33
URL: http://emmaherlufsen.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: