share the bounty and it bounces back to you.

Skrivet: 2012-07-24 Klockan: 20:53:19
Idag går vi in i vecka 37. Alltså har vi gått 36 fulla veckor och får från och med idag föda här i Karlskoga ifall det skulle sätta igång.
Så nu är du välkommen precis när du vill lilla bebis. Vi längtar efter dig.
Vi behöver bara hinna med en sista shoppingrunda för att inhandla det som fattas först. Babyskydd och lite annat smått. 
 
 
 
 
Har varit trött och lite hängig idag, men har fått en del gjort ändå. Jag har tvättat bebiskläder och Micke har skruvat ihop skötbordet.
Ikväll har svärföräldrarna varit här och ätit tacos med oss. Mycket trevligt. Dom åkte precis så nu ska vi mysa och titta på film.
 
 
Emma

Sista nedräkningen nu då med andra ord :), så spännande!! Tilde kom ju i v. 38, 37+2 men vattnet gick v. 37, 36+6. Jag hade tänkt hinna med en del innan hon kom, för trots sammandragningar i flera veckor innan trodde jag inte att hon skulle komma innan BF :). Så mitt tips är att inte vänta för länge med det sista, man blir väldigt stressad när det startar igång och man inte hunnit fixa med vissa grejer :). Hoppas ni inte behöver vänta länge till nu!! Passa på att vila dig så mycket du kan sista tiden :). Kram<3

2012-07-25 @ 22:33:27
URL: http://emmaherlufsen.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: