sjätte juni tvåtusentolv

Skrivet: 2012-06-06 Klockan: 22:09:43

Har precis kommit hem efter en eftermiddag i Fridhem där vi har gått skogspromenad, busat med Nova, fått mat och njutit
av det fina vädret som denna nationaldag bjöd på. Det är en väldigt trött vovve som ligger och sover bredvid mig nu kan jag lova.

Det enda negativa med den här dagen är att Micke har jobbat kväll. Men snart så kommer han hem, mitt hjärta. 






Min lilla ponny har blivit sååå fin sen vi fick hem henne i vintras. Hon är som en helt annan häst, som har fått livsgnistan tillbaka.
Hon börjar till och med bli väldigt rund om magen.

Ida & Nike

åh så fina bilder du bjuder på!



Ta mig till en sommarkväll med häst och sommarämg känner jag :)



Kram



Ida&Nike

2012-06-09 @ 21:38:46
URL: http://gingerbreadhouse.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: