femtonde juni tvåtusentolv

Skrivet: 2012-06-15 Klockan: 19:47:00

Dagarna har gått i ett senaste tiden, och gör dom inte det så sover jag. Tröttheten har kommit tillbaka med dunder och brak.
Senaste veckan har vi hunnit med de tre sista träffarna med föräldragruppen, bland annat amningsinformation och studiebesök på förlossning och bb. Det var verkligen en speciell känsla. Tänk att vi snart just där ska få träffa våran son för första gången.  






Vilket väder vi fick såhär på fredagkvällen. Underbart. Nu vill jag plantera blommor och fixa iordning där ute på terassen.
Har ju inte haft någon lust alls med det på ett tag, när man nästan trott att hösten varit påväg. Hoppas sommarvärmen är tillbaka nu. 
Har fortfarande vårblommorna kvar, som håller på att växa ur sin kruka. Men fina är dom.

Igår var min pepparkakslillebror här när jag kom hem från jobbet. Han är såå brun efter en vecka på cypern. Goa unge.
Han hade med sig en present till oss som var väldigt bråttom med att öppna tyckte han. En hjärtformad skål fylld med godis.





Här hemma är det fotbollskväll för hela slanten just nu. Såklart. Det fick jag veta minsann, att det ska kollas på fotboll hela kvällen!
Nu ska jag och karatekid i magen smälla i oss en liter jordgubbar. Sen ska vi äta tacos och chips, mysa och njuta av att det är helg.

Trevlig fredagkväll mina vänner.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: