be thankful for what you have and you'll end up having more.

Skrivet: 2012-03-25 Klockan: 21:33:41

Åh vilken bra helg jag har haft. Långledig och äntligen står klockan på sommartid. Älskade vår.

Fredag - roadtrip till nyköping där vi hämtade hem ett fynd från blocket. Stannade på vingåkers outlet på hemvägen. Hittade inte ett endaste dugg. Däremot fanns en inredningsbutik bredvid med väldigt mycket fint. Så en glasburk och en ljuslykta fick följa med därifrån.

Lördag - mässa i karlstad med Maria, Jhimmy och lilla charmtrollet Olivia.
Efter mässan shoppade vi lös på bergvik, jag och min älskling. Jag kostade på mig en ny fiin jacka.
Har så länge letat efter en vit jacka så jag slog till när det var extrapris och allt.



Vi avslutade helgen med en härlig eftermiddag ute i fridhem. Sol, grillning, vilda diskussioner (inget ovanligt) och geografilektion med två väldigt förvirrade systrar. Konstaterat är att vi nog beöver bättra på vår kunskap där en aning.
Micke -Huvudstad i Australien?
Jag -Sidney..?
Julia -Jaha. Jag tänkte säga Kenya.
Vi vet nu att det varken är Sidney eller Kenya.. ;)

Nu är jag såå trött efter en hel dag ute i solen och friska luften så jag säger godnatt.

Två dagar kvar.. ♥




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: