be the attitude you want to be around.

Skrivet: 2012-03-31 Klockan: 13:27:09

Jag antar att ingen har missat Leilas General Store. Herregud. Vad ska man välja och var ska man börja? Jag vill ha typ ALLT.
Tycker  emaljprodukterna är så himla fina.. och tårtfatet.. och ja, allt som sagt. Den här webshoppen kommer ruinera mig. 



                                 



Här hemma lördagsmyser vi för fullt. Min duktiga älskling står vid spisen och lagar kallops. Mums vad gott det ska bli.
Ikväll kommer världens bästa lillebror hit och sover över. Då ska vi ha filmkväll med tacos, godis och chips. Åh vad vi ska mysa.



                     


Efter maten ska jag åka och inhandla jord och plantera lite fina vårblommor ute på terassen, och mina plantor som håller på att
växa ur växthuset som står i köksfönstret. Helt otroligt hur dom har växt med tanke på mina väldigt ogröna fingrar.

Mimma

Mmhm riktigt gott :) skulle kunna leva på jordgubbar nu... och vattenmelon :D

2012-04-02 @ 21:23:50
URL: http://meandcharlie.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: