tjugosjätte maj

Skrivet: 2012-05-26 Klockan: 08:06:00

Har vaknat flera gånger inatt och hoppats att det var morgon så jag skulle få gå upp. Älskar tidiga lediga mornar.
Sitter här och äter jordgubbar med mjölk till frukost
- finns nog ingen bättre frukost än så.
Men jag undrar vad som hände med vädret? Vart är solen som har lyst så fint varenda morgon hela veckan?





Igår efter jobbet fick jag lov att gå till hm och köpa lite mammakläder. Fick panik och nog av för taigta kläder i värmen. Vad skönt det var med kläder som sitter där dom ska och som man slipper likna en stoppad korv i!
Sen hade vi fredagsmys såklart, med mys i solstolarna tills solen gick ner, tacos, jordgubbar, chips, dipp och film.
Där jag iof råkade somna nån kvart in i filmen... Som vanligt...

Nu ska jag koka kaffe åt min sömntuta till älskling så kanske det går att få liv i honom. Sen ska vi åka till Filipstad en sväng.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: