17 oktober

Skrivet: 2010-10-17 Klockan: 23:36:39
Wiiiiiiiiee, jag är världens gladaste! Vi ska flytta. 1a februari går lasset, till en superfin, nyrenoverad trea.
Tittade på den idag. Vi bestämde oss direkt. Det enda negativa - ekkök, defenitivt inte min stil, men vad fasen, 
nytt och fräscht, jag kan nog leva med det, hehe.
Vardagsrummet är stooort, så mission nummer1 är att hitta en gigantisk soffa.
Husköp blir mao lagt på is, tills omständigheterna för det är bättre, och vi kommer trivas kanonbra undertiden.

Haft en mysig helg med en galen lillebror. Surpriseparty igår för morbror sören som fyller 40år.
Annars mest lek, bus och full fart hela tiden. Detsamma idag, och enligt elias önskemål, en söndagstur till fridhem.
Nu ska jag sova och ladda för en ny, rolig vecka.







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: