andra september

Skrivet: 2010-09-02 Klockan: 12:41:31
Det går inte att undvika längre, hösten är nog här på riktigt nu. Men det gör inget för nu vill jag ha höst.
Snygga höstkläder. Tända ljus och dricka te. Väldans massa mysfaktor på det! 
Har endel roliga saker som jag hoppas kommer ta fart under hösten. Bara två månader kvar till thailand också.

Igår var jag, angeline&noah hos frida&elias. Fick se bilder på fridas lilla bebis som hon har i magen, en liten flicka.
Senare på eftermiddagen tog jag och pernilla en fika på stan. Brainstorming och massor att prata om, as always. 
Vi handlade även block, pennor och kalender. Så nu är vi redo :)
Känner mig hängig idag. Vill inte vara sjuk. Ska vila och dricka te i mängder tills jag blir frisk nu.







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: