doptankar

Skrivet: 2012-11-05 Klockan: 12:11:48
Har så smått börjat planera inför dop. Det är ett tag kvar men skönt att ha gott om tid och sen är det ju så roligt att jag nästan spricker.
Vill egentligen gärna baka dopfikat själv, men med en gästlista på ganska exakt 98 personer så vet jag inte riktigt hur det skulle gå till.
Nog för att jag gillar att baka men... Får nog se över andra alternativ där tror jag. Däremot tänkte jag göra cakepops. Fint att ha i burkar på borden, och gott. Hur jag ska hinna göra över 100 stycken såna är en annan fråga. Ska börja med att provgöra ett par någon dag.
 
 
 
Bilder från google.
 
 
Liw - FINA LYAN

jag har försökt, men det är svåååårt ;) fick ihop 16 st hehe

Svar: åh, jag förstod nästan att det var det. kan nog glömma att få ihop typ 100st då, haha! :)
Johanna Thelander

2012-11-05 @ 19:29:04
URL: http://finalyan.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: