tjugotredje oktober tvåtusentolv

Skrivet: 2012-10-23 Klockan: 09:29:46
Goodmorgon! Åh vad jag älskar våra mysiga mornar. Micke kom hem tidigt imorse efter nattjobb, så hann vi sova en stund hela familjen tillsammans, innan min lilla solstråle tyckte det var dax att starta dagen. En liten solstråle som nu för tiden kan sova från cirka 21.00 till 04.00 innan det är dax för mat. Istället för att tycka att det är skönt blir jag nojig. Än så länge är han väl så liten att han behöver äta på natten(?) men antar att så länge han går upp i vikt som han ska är det väl ingen fara. Kanske borde passa på att njuta så länge det varar.
 
 
Igår var Theos kusin Viggo här och hälsade på med sin mamma och pappa. Vi möttes upp hos fotografen för att ta kort till tidningen.
Nu håller vi tummarna att det kommer med på samma dag. Det skulle vara roligt. Sen åkte vi hem till oss, drack kaffe, åt mat som pappan i huset lagade och bara tog det lugnt. Killarna sov om vartannat men hann med ett pass tillsammans i gymmet. Världens sötaste kusiner.
 
 
Nu ska jag göra mig iordning och vänta på att min lilla groda som tagit en tupplur ska vakna, sen packa in oss i bilen och åka till bvc.
 
 
 
 
 
Faster Anna

Kan man som faster bli mer längtanssjuk efter sina guldklimpar när man ser de här bilderna eller!? Nope!!!

Jag har bokat in en date med Viggo nu till lördag förmiddag... När har Theo tid med "gamla" faster?

<3

2012-10-30 @ 21:06:41



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: