you´re the world to me

Skrivet: 2012-10-23 Klockan: 22:10:00
 
 
Besöket på bvc i förmiddags gick bra. 5665 gram och 61 cm lång. Hela tio centimeter har han växt sedan han föddes. Min lilla snutt.
Hon sa att jag tänkte rätt angående att äta på natten. Efter 6 månader rekommenderar de att man ska sluta med nattmål, innan det är det bra om de fördelar målen mer över hela dygnet, alltså gärna även på natten. Dock gör det ingenting alls så länge han går upp i vikt och växer som han ska. Antagligen får han i sig allt han behöver under dagarna. Så hon tyckte vi skulle passa på att njuta av sömnen.
 
 
Efter bcv åkte vi till min farmor och farfar så pappsen fick sova klart ifred. Theo är en väldigt uppskattad liten gäst där vill jag lova. Såklart. Vem skulle inte bli glad av att få så fint besök. Kan nog inte komma dit själv, utan honom, något mer. Skulle nog bli väldigt besviket då.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: