elfte januari tvåtusentolv

Skrivet: 2013-01-11 Klockan: 16:53:00
Då är vi, sedan en månad tillbaka, på plats i huset. Exakt en månad igår faktiskt. Vips så gick en månad så fort liksom. Vi får inget riktigt internet förrens till våren då de håller på att gräva för det, sålänge försöker jag traggla mig fram med ett mobilt bredband som fungerar sådär här ute i skogen, liksom täckningen på mobiltelefonen. Livet på landet helt enkelt.
 
 
 
En bild på huset, som i framtiden ska bli vitt och alla bruna fönsterkarmar och så vidare ska bort, och en bild på
baksidan taget från vardagsrummet. Såhär mycket snö är det inte nu och så hoppas jag det förblir resten av denna vinter.
 
 
Vi trivs verkligen hur bra som helst i vårat nya hus. Det känns nästan som att vi alltid har bott här. Det är så tyst och lugnt, det älskar jag. Kanske lite för tyst de nätter som Micke jobbar och min mörkrädsla och nojighet kryper sig på, men jag ska nog vänja mig vid det med. Mörkt blir det nämligen här ute på kvällen vill jag lova. Väääldigt mörkt.  
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: