26 augusti

Skrivet: 2010-08-26 Klockan: 22:17:02

Den här veckan har jag varit så himla lat så jag har inte gjort nånting, därav inget bloggande.
Men idag minnsan, så tog jag tag i latmasken! Gick upp 05:30 imorse för att hämta älsklingen som jobbat natt, hem och åt frukost, vidare ut till fridhem för att skjutsa julia till skolan, åkte till nobelspåret och gick två varv, upp till pappa för att kolla till huset och slänga i en tvättmaskin, åkte hem för att laga mat och mysa med micke innan han skulle tillbaka till jobbet. Han åkte och latmasken kom tillbaka för en stund. Gillar inte när han åker till jobbet klockan ett på dagen för att vara där ända till imorgonbitti. Blir lite deppigt då. 
Slumra lite på soffan, sen tog jag nya tag. Gick en till promenad, 1h blev det, vek flera ton tvätt, dammsög och torka golven, så nu luktar det rent och fräscht här hemma. 
Nu sitter jag och trycker i mig chokladpudding med grädde. Först superhurtig, och sen massa onyttigheter(?!) ..men aja, jag tränar ju inte för att banta, utan för att må bra, och bra mår man också när får äta chokladpudding^^

Idag fick jag äntligen min efterängtade ansiktskräm, så nu jäklar ska jag få fin hy. Tack för den älskade mamma





mamma

Varsågod älskade unge! Det är nog jag som ska tacka ;)

2010-08-27 @ 10:35:33



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: