fika

Skrivet: 2010-07-08 Klockan: 18:15:23

Har varit på stan och fikat med maria, och esbjörn då förstås. Han är alltid med.
Ända sen vi va små och sprang runt hemma på stinavägen och lekte häst har han varit med, haha.
Vi tog en runda på stan med och kollade i lite affärer. Vi har ju så himla många affärer här i stan verkligen.
Men jag hittade iallafall ett par fina shorts och ett par supersköna slappar/mysbyxor.

Jag vill att micke ska komma hem från jobbet nu. Saknar honom som tusan.
Men får vänta tills klockan blir tio ikväll.



han är allt en riktig snygging min älskling :)


Nu ska jag åka till mamma&krilla och se vad dom har för sig där ute i fridhem


Sofie

Ja måste få följa med ut till din mamma snart igen. Det var så mysigt där :)

2010-07-10 @ 10:50:38
Maria M

Fiin blogg du ordnat;) Ses snart!

Kraaam!

2010-07-11 @ 23:00:02



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: