helgen

Skrivet: 2010-07-18 Klockan: 12:52:16

Då var det söndag igen. Jag hade tänkt ligga i solen och pressa hela dagen, men det blåser ju typ storm ute.
Så det blir det inge med. Får försöka hitta på nåt annat.
En promenad vore ju bra om jag kom ut på. Måste komma igång med mina promenader igen.
Vill att micke ska komma hem. Han jobbar dubbelskift heeela helgen, stackarn.
Då blir jag ju tvungen att laga mat, så min prins får matlådor med sig till jobbet.
Så igår stod jag i köket i flera timmar (kändes det som iaf) och lagade två maträtter!
Inte illa för att vara mej.

Det var roligt i fredags på statt. Väldigt roligt. Dock saknade jag micke som bara den.
Haha, jäklar va vi dansa. la det swinge, la det rock'n roll, la det swinge till du mister all kontroll...




Sofie

La det swinge! Hahahaha. Det var riktigt roligt :)

2010-07-18 @ 20:18:01



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: