sjunde oktober

Skrivet: 2010-10-07 Klockan: 20:35:44
Förmiddagen igår spenderades med angeline och lilla noah, med promenad osv. Lika mysigt som alltid.
När micke kom från jobbet blev det mys hela kvällen lång, vi lagade mat - fläskfile, champinjoner, potatiskroketter och bearnaisesås, mums!
Idag har jag, mami och systeryster varit i filipstad. På coop där har dom müsli i lösvikt, massa nyttiga sorter!
Det är skitbra tycker jag, och mysigt.
Kom nyss in efter 1timmas kvällspromenad. Helt ensam är jag. Micke är på kurs med jobbet till imorgon.
Blir det längsta vi varit ifrån varandra sen vi blev tillsammans. Helt sjukt hur otroligt mycket man kan sakna någon. Men jag antar att det är nyttigt.
Nu ska jag dricka te, äta lösviktsmüsli och titta på tv.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: