det blir du och jag.

Skrivet: 2010-09-18 Klockan: 23:01:41

Lång sovmorgon idag med, och mår mycket bättre nu.
Tog tag i vårat hem - som jag inte orkat bry mig om på hela veckan - städastädastäda!
Trevligt besök av mickes föräldrar på eftermiddan, sen kebabsallad och mys.
Usch, jag gillar inte att sova såhär länge som jag gjort nu, dagarna blir alldeles för korta,
och jag älskar morgontimmarna.
Micke har åkt till jobbet och jag sitter och kollar på allt valgrejs på tv, och försöker att bestämma
mig för vad jag ska rösta på imorgon. Det är svårt. Men jag tror jag har bestämt mig.
Eller nej, det har jag inte. Eller..? Jag vet fasen inte. Shit vad svårt!
Jag får dåligt samvete för att jag är så sjukt oinsatt med.
Ska äta lite marängsviss nu, fast utan maränger, så sviss alltså, som älsklingen sa^^


↑såhär ljust har jag tänkt att håret ska bli igen, fast lite brunare, och inga ljusa slingor↑





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: