grattis till mig.

Skrivet: 2010-09-28 Klockan: 22:00:37

Idag är ingen vanlig dag för det är min 25årsdag...
Dagen har varit bra. Åkte till örebro och hämtade våra ringar förut.
Dom är så fina ♥ ..shoppade även en tröja, som present till mig själv :)
Efter det tog jag och mormor en kvällstur och hälsade på mamma&julia.
Kalas blir det på söndag, så det roliga är kvar.
Världens bästa present får jag av min älskling och den vet jag ju redan om, thailandsresan!
Snart bara en månad kvar..

25år gammal helt plötsligt. Vart tar tiden vägen..?! Fytusan vad fort det går.
Har vissa mål nu som ska uppnås innan nästa gång jag fyller år.





reach high, for stars lie hidden in your soul.
dream deep, for every dream precedes the goal.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: