high on life.

Skrivet: 2010-09-22 Klockan: 23:58:23

En vanlig trist onsdag blev plötsligt bästa dagen någonsin ♥
 Jag kollade på tv och micke sov. Han vaknade och en liten stund senare var vi förlovade. Så gick det till.
Världens bästa dag!
 Tanken var förlovning i thailand på vår ettårsdag, men här går det undan i svängarna. 
Nu har vi två roliga datum att fira i fortsättningen, och thailand får blir vår förlovningsresa.
Det kunde inte blivit bättre och jag är nog världens lyckligaste tjej.
Vi åkte till örebro och valde ringar förut. Det var inte det lättaste men tillslut hittade vi dom perfekta.
Vill ha fredag nu så vi får hämta dom.
Efter örebro åkte vi till fridhem, åt godaste kantarellsoppan, kollade på idol och hade myskväll.



Det är idag nästan precis ett år sedan vi träffades första gången.
Bortsett från att vi gick i samma skola på högstadiet, men då kände vi ju inte varandra.
Ett år sen han fångade mig (bokstavligt talat, hehe..) och mitt hjärta.


 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: