life is a gift, never take it for granted.

Skrivet: 2011-04-29 Klockan: 20:25:58

Igårkväll åkte min älskling, som vanligt, till jobbet för veckans sista skift. En liten stund senare ringer han och säger att jag inte behöver bli orolig om jag skulle läsa eller höra något om en olycka som precis inträffat på hans jobb.
En av hans abetskamrater miste alltså sitt liv igår på grund av en fruktansvärt hemsk olycka.
Plötsligt rasar en hel familjs liv sönder och samman. Jag känner inte den här familjen, vet bara vilka dom är, 
ändå lider jag något så oerhört med dom och alla mina tankar går till dom.
Jag brukar tänka att allt som händer har en mening. Men vad finns det för jävla mening med något sånt här?
Livet är skört och något man ska ta tillvara på. Varenda dag.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: