hej där mitt i natten.

Skrivet: 2011-02-01 Klockan: 00:14:36

Nycklarna till lägenheten lyste med sin frånvaro tills klockan blev halv tio denna måndagkväll. Därmed sprack mina planer på en smidig flytt som jag tidigare idag hade full kontroll över. Tänk om och ta nya tag.
Förövrigt hade jag nog målat upp en bild av en för perfekt lägenhet. Man ser ju dock alla skavanker väldigt mycket tydligare i en tom lägenhet. Missförstå mig inte, jag älskar den, men har redan hittat tusen saker jag vill fixa till - tapetsering, målning, byta fönsterbrädor och så vidare.
Köket tycker jag inte om, det är verkligen inte jag, men det är ju ingen nyhet. Jag får lära mig att tycka om det.
Jag kommer aldrig att somna inatt, har för mycket roliga inredningstankar som snurrar runt i huvudet.



Mamma

Försök & sov nu hjärtat så fixar vi det där imorrn, men jag förstår din frustration, verkligen

2011-02-01 @ 00:16:49
pernilla

åå tråkigt! men tror verkligen det kommer bli en toppenlgh när ni fått alla möbler på plats och du kommmer igång med inredningen :)

2011-02-01 @ 10:35:29



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: