what's meant to be will always find its way

Skrivet: 2012-04-16 Klockan: 22:34:06

Idag är ingen vanlig dag för det är min älsklings födelsedag, hurra hurra hurra! Världens bästa och finaste.






Har fullt upp om dagarna, och på ett sätt springer tiden iväg samtidigt som jag tycker den står still.
Det får gärna bli augusti NU. Magen växer, det sparkar där inne och jag längtar så jag blir tokig efter våran lilla plutt.

Efter veckan och helgen som gått behöver jag nog lika lång tid för att vila upp mig, det har varit födelsedagsfiranden hit och dit, 30årsfest, ikeabesök, storstädande och bakande - solskensbullar, dumlekakor, cornflakeskakor, chokladsnittar, kladdkakor..
Igår hade micke och hans bror födelsedagsfika hemma hos oss. Myycket folk men väldigt trevligt. Tur att vi har stor lägenhet!
Eftersom bröderna kommer att bli pappor nästan samtidigt innehöll paketen såklart mest små söta bebiskläder  : )







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: