femte augusti tvåtusentolv

Skrivet: 2012-08-05 Klockan: 21:11:00
 
Min pelargon som jag - kors i taket - helt plötsligt lyckades få att växa och bli jättefin (har ju knappt lyckats hålla en garderobsblomma vid liv tidigare) och mina älskade olivträd, som dock inte är riktiga.
 
 
Vi har haft en underbar helg som gått helt galet fort. Fredagsmys i Lämås med Frida, Tommy och busiga barn.
I lördags åkte vi till Mickes fasters stuga och spenderade hela dagen där.
Idag har vi hälsat på Pernilla och Micke för att spana in deras nya hus. Stort fint hus. Jag är avundsjuk! Jag vill också ha ett hus NU.
Vi avslutade helgen med att åka till Örebro för att äta på kinamuren såhär på söndagskvällen, med mamma och Krilla. Väldigt mysigt. 
Så nu sitter jag och magen här proppmätta, medans Micke är ute och springer(!!).
 
 
ofie

Hej! Fint olivträd! Var du köpt det?:) har alltid vela ha ett olivträd men inte köpt pga mina ogröna fingrar!

Svar: Olivträden har jag köpt på en affär här i Karlskoga, Vita Rummet. Dom är såå fina :)
Johanna Thelander

2012-08-05 @ 22:34:36



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: