fjärde december tvåtusentolv

Skrivet: 2012-12-04 Klockan: 10:30:00
Igår var det dax för något som jag fasar stort för som det nervvrak till mamma jag är. Barnvakt. Vi hade möte på banken på förmiddagen så Theos farmor kom hit och passade honom under tiden. Det kändes mycket bättre än vad jag trodde att det skulle göra, fast konstigt att bara vara Micke och jag. Man känner sig halv när inte vårt lilla hjärta är med ju.. Älskade unge! Bra träning för mamman hursomhelst.
 
 
 
 
Fy tusan vad himla kallt det blev helt plötsligt. Jag och lilleman håller oss inne mest hela tiden just nu, vill inte dra ut honom i kylan helst. Malin och jag skulle ha gått till öppna förskolan idag egentligen men vi struntar i det när det är så kallt. Han ligger och sussar så gott under en tjock filt i vaggan här istället. Gissa om jag längtar tills vi får tända kaminen i huset, och tills jag ska få sätta upp adventspyntet och göra sååå mysigt i vårt nya hem. Mindre än en vecka kvar nu. Wiie!
 
 
I helgen var vi i Örebro på namngivmningsfest för Theos kusin Viggo. Supermysigt, och nu längtar jag massor till vårt dop, vårt hjärtas alldeles egna dag. Datum är bokat, faddrar är tillfrågade och ordnat och andra små detaljer planeras för fullt. Det ska bli så mysigt.
 
 
 
 
There are moments that mark your life. Moments when you realize nothing will ever be the same.
And time is divided into two parts, before this and after this.
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: