femtonde juli tvåtusentolv

Skrivet: 2012-07-15 Klockan: 23:36:45
Slängde ihop en paj med rabarber och jordgubbar i förmiddags (så jäääkla god) som vi tog med oss och åkte ut till Fridhem.
Där grillade vi korv till lunch, umgicks och passade på att njuta av några solstrålar som dagen faktiskt bjöd på.
När Krilla och Micke gick ut i skogen på svampjakt lärde min kära mor mig att virka. Så nu håller jag på att virka en leksak till bebis.
Kära nån vad pysslig man blir av att vara gravid. Dessutom var det visst som ett beroende att virka. Kan inte sluta.
 
 
 
 
På hemvägen svände vi förbi Bråten. Tänkte krama på lillebror eftersom dom åker till Öland imorgon och ska vara borta en hel vecka, men han var då inte på kramhumör idag minsann. Får nöja mig med att jag fick träffa gosungen en stund iallafall.
 
 ♥
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: