fjortonde juli tvåtusentolv

Skrivet: 2012-07-14 Klockan: 08:21:00
Alltså, kom igeeen nu vädergudarna, kan vi inte få lite riktig ordentlig sommar nu?!
Solen skiner så fint på morgonen men sen lyser den istället med sin frånvaro... Vi behöver sol och värme nu inför den långa hösten.
 
 
Igår lunchade jag med min gamla barndomsvän Camilla. Det var väldigt roligt att få träffa henne. Vi kom fram till att det måste vara 14 år sedan sist. Timmarna rusade förbi för jag kan lova att vi hade en del att prata om då även hon ska ha en liten bebis, vilken dag som helst.
 
 
 
 
Våran älskade kula som pappan fotade lite på häromdagen och som just nu studsar åt alla håll här i soffan.
 
 
På fredagskvällen var vi bjudna till grannarna på grillat så vi spenderade kvällen en trappa ned här på Gymnasistgatan. Mycket trevligt sällskap och god mat, och mycket bra initiativ av våra grannar då det kanske var på tiden att ses när vi ändå bott grannar i över ett år! 
 
 
Idag ska vi styra kosan mot örebro för att hjälpa Matte och Lina att flytta in i sitt nyrenoverde fina radhus. Eller det ryktas att vi som är gravida kanske faktsikt mest får sitta på plats i nya huset och fika medans männen arbetar ;) 
Nu ska jag äta en stor frukost, hoppa i duschen, göra mig redo för dagen och försöka få liv i min sömntuta som sussar så sött där inne.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: