hallon- och banankräm

Skrivet: 2012-07-14 Klockan: 16:38:00
Det blev inget örebro för min del idag. Började må så illa och konstigt när vi skulle åka. Eftersom det inte bara är mig själv det handlar om längre är det ju bäst att lyssna på kroppen, så jag spenderar dagen i soffan istället medans min älskling agerar flytthjälp.
Illamåendet släppte tack och lov, men känner mig fortfarande lite hängig och matt. Hoppas det inte är någon förkylning på gång bara... 
 
 
 
 
Gjorde ett supergott och nyttigt mellanmål precis. Eller efterrätt kanske det är? Inte vet jag. Gott var det iallafall.
 
1 banan
1 avokado
2dl frysta hallon
1 burk kesella
1dl naturell yoghurt
 
Mixa ihop allt till en slät konstistens, häll upp i skålar och dekorera med färska bär eller frukt.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: