våran fina vagn

Skrivet: 2012-07-11 Klockan: 21:55:00
Idag har vi hämtat den, våran fina vita emmaljunga. Den är vääldigt stor, men vi är supernöjda. Den kommer våran lilla groda åka bra i.
Det är så mysigt när den står där i hallen. Man kan inte låta bli att gå dit och titta lite, och pilla lite på den. Herregud vad jag längtar!
 
 
 
 
Första dagarna av ledigheten har rusat förbi. Vi njuter för fullt av att inte ha några måsten och det är så skönt att orka göra något annat än att bara jobba och sova. I fredags gjorde jag min sista arbetsdag på ganska länge. Det kändes lite konstigt och faktiskt en liiiten aning vemodigt när det var dags att gå hem, fast givetvis helt underbart! Nu är det verkligen nedräkning på allvar. 6 veckor kvar...
 
 
Ikväll har jag och mamma varit på hudvårdshomeparty hos mormor. Trevligt och många bra produkter, utan massa tillsatser, konserveringsmedel och vatten. Jag köpte saker till bebis såklart. Babyschampoo och babysalva.
När jag kom hem stod maten på bordet, nästan iallafall. Sådan lyx har jag! Nu ska vi mysa och titta på film, jag och mitt hjärta.
 
 
Make the choice to talk more about your blessings than your problems.
More good things will come your way when you do.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: