do more of what makes you happy.

Skrivet: 2012-03-18 Klockan: 10:35:56

Som jag har letat efter det perfekta soffbordet. Nu är det äntligen på plats och jag är såå nöjd. Det tackar vi David och Hanna för!

Även nya soffor är ju plats sedan ett tag tillbaka. Det stora svarta åbäket åkte ut och in kom två ljusa ektorpsoffor från IKEA och så får det vara tills jag verkligen, verkligen vet vad jag vill ha för soffa. Om jag nu någonsin kommer veta det... :)

 



Snart har ännu en helg rusat förbi i full fart. Men mig gör det inte ett dugg att tiden går snabbt just nu faktiskt ♥

Det har varit en krasslig helg med feber och halsont, men det gick över fort som tur var. Igår hade vi Matte och Lina här på middag och idag ska vi ta en tur till fridhem. Hoppas att solen vill titta fram.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: