föräldragrupp och jordgubbspremiär

Skrivet: 2012-05-23 Klockan: 21:35:30

Idag var vi på andra mötet med föräldragruppen. Mycket trevligt och givande tycker jag. Att sitta och prata om förlossningen känns
på ett sätt så långt borta och overkligt, men ändå så nära på samma gång. Jag längtar iallafall galet mycket efter den dagen, samtidigt som jag verkligen försöker njuta av den här mysiga tiden med graviditeten också. Jag trivs med min kula på magen.





Att på vägen in till affären från bilen se att dom står och säljer jordgubbar är LYCKA! Åååhhhh. Det är sommar nu.
Tre liter köpt och uppätet. Efter matlagning, städning, skurning av golv och jordgubbspremiär sitter jag nu nergosad i soffan och njuter av bebis som rör sig för fullt där inne.

♥ 

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: